nedeľa 16. septembra 2012

Dobré veci na Dobrom trhu

Na Dobrý trh chodím pravidelne. 

Tento krát som si na môj víkendový rytmus privstala a už o desiatej ráno som sa prechádzala po Panenskej. Milujem lazy rána, kedy si len pretriem oči a idem von, najlepšie na  dobré raňajky;)

Menšia prechádzka trhom a oči mi padli na stánok s úžasnou ponukou koláčikov...od macarons, brownies až po malinovú bábovku. Juchú...to musíme ochutnať. Menšia rada a pár minút čakania sa oplatili. Ochutnali sme skvelé macarons a  mandľové koláčiky s hruškami alebo slivkami od REPUBLIKY (https://www.facebook.com/makaronky)




brownies v šuplíku;)

biela čokoláda a maliny

mandľový košíček s hruškami

macaronka s malinovým krémom

Okrem sladkého začiatku som sa zastavila aj pri francúzskom obchodíku La vie en rose (http://lavieenrose.sk/).  Krásne flaštičky rozličných džemov a francúzské paštéty ... jedna musela ísť so mnou...;)



A čo dobré ste objavili na Dobrom trhu vy?  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára