nedeľa 1. apríla 2012

Prvá jarná pomazánka


Cez víkend som vajíčková. Neviem čím to je ale skoro vždy musia byť na raňajky. 

K tejto pomazánke ma inšpiroval recept v časopise. Videla som len vajíčka, reďkovku, jarnú cibuľku a viac mi netrebalo. Hneď som vedela čo a ako :) Nie je to žiadny zázračný recept ale často krát je v jednoduchosti krása. Čerstvá zelenina, chrumkavá bageta...nič viac netreba. 

Na 3-4 porcie som potrebovala:

4-5 červených reďkoviek
2 vajíčka
1 jarnú cibuľku
lučinu/philadephiu/maslo
pečivo

Reďkovky som  nastrúhala na jemno a posolila. Chvíľu som počkala a vymačkala som z nej šťavu. To preto, aby mi voda z reďkoviek nezormočila ostatné ingrediencie:). Pridala som na jemno nastrúhané, na tvrdo uvarené vajcia a na drobno nakrájanú jarnú cibuľku.

Pôvodne som celú zmes chcela zmiešať s lučinou, ale zelenina vyzerala tak úžasne, že som ju nechcela "pomačkať". Takže som odkrojila pečivo, natrela ho lučinou a bohato obložila. Na koniec som všetko poriadne osolila a okorenila!


Dobrú chuť!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára