streda 27. júna 2012

Broskyňovo marhuľový sorbet s proseccom


Vždy keď nakupujem v Rakúsku ide so mnou aj fľaša prosecca. Okrem toho leto je za rohom a ovocia je neúrekom. Mne padol pohľad na ploché broskyne sugar baby. Napriek tomu, že som voči španielskemu ovociu a zelenine zaujatá, tým, že som ich objavila v Hainburgu ani trochu som neváhala. Tak šťavnaté a sladké broskyne som z obchodu snáď nikdy nejedla:)


Poslednou surovinou, ktorú som použila boli marhule. Tie som mala tiež z Rakúska, cestou z cyklovýletu sme sa zastavili pri krajnici a kúpili kilo maďarských marhúľ.  

Na sorbet potrebujeme:

4 broskyne
4 marhule
asi 2 dcl prosecca



Broskyne a marhule som umyla a nakrájala na väčšie kúsky, aj so šupkou. Ponorným mixérom som potom z ovocia urobila pyré. Mixovala som poriadne, chcela som mať totiž sorbet úplne jemný. Nakoniec som pridala prosecco a všetko zmiešala. Zmes išla do zmrzlinovača a do pol hodiny bol sorbet hotový. Ak nemáte zmrzlinovač, dajte zmes do nerezovej misky a do mrazničky. Potom každú polhodinu sorbet premiešajte aby ste rozbili kryštáliky ľadu.

A čo so zvyšným proseccom? Pred podávaním ním môžete poliať sorbet alebo ho jednoducho vypite;)


Dobrú chuť!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára